Što ti nudimo?
Izazovno radno okruženje
Mogućnost učenja i rada u procesu digitalizacije bankarskog poslovanja
Razvoj ličnih kompetencija i vještina
Razmjenu iskustava i znanja sa kolegama
Stručne edukacije
Vidljive karijerne mogućnosti
Ko smo mi?
U organizaciji Raiffeisen banke djeluje Sektor Centar digitalnog bankarstva čiji je cilj upravljanje razvojem digitalnih kanala kao i ostalim kanalima podrške klijentima te unapređenje proizvoda i procesa za digitalne kanale. Osluškivanjem potreba klijenata i tržišta, nastojimo prepoznati prilike u
kojima našim znanjem, iskustvom i proaktivnošću iznalazimo nova rješenja za korisnike naših usluga. Kreiramo poticajnu radnu atmosferu koja zaposlenicima pruža mogućnost rada u kompetitivnom okruženju s otvorenošću za implementaciju novih ideja.
Zavisimo od timskog rada, a izuzetno cijenimo i samostalnost svakog pojedinca u timu da iznese zahtjevne projekte i inicijative koje će rezultirati benefitima kako za naše klijente, tako i za našu organizaciju.
Poželjne kvalifikacije:
VSS ekonomskog ili tehničkog smjera;
3 godine radnog iskustva u banci na poslovima razvoja digitalnog bankarstva i distributivnih kanala;
Izražena sposobnost za timski rad i rješavanje konfliktnih situacija;
Izražena usmjerenost ka rezultatima;
Dobre organizacijske vještine, kao i vještine upravljanje vremenom i ljudskim resursima;
Dobre komunikacijske vještine;
Dobre prezentacijske vještine;
Aktivno poznavanje engleskog jezika, u govoru i pismu;
Poznavanje rada na računaru (Excel, Access, Windows).
Rezime ključnih odgovornosti:
U skladu s poslovnim ciljevima, inicira i učestvuje u implementaciji projekata iz oblasti digitalnog bankarstva
Kontinuirano prati ostvarenje budžetiranih stavki iz oblasti digitalnog bankarstva i predlaže aktivnosti na unapređenju;
Učestvuje u prijavi i rješavanju incidenata i problema vezanih za sistem digitalnog bankarstva;
Kontinuirano vrši monitoring kvalitete podrške i dostupnosti servisa digitalnog bankarstva i predlaže akcije;
Učestvuje u razvoju proizvoda i procesa u dijelu usklađenosti sa digitalnom strategijom;
Učestvuje u razvoju ostalih distributivnih kanala Banke;
Vrši monitoring i analizu Multichannel KPI s ciljem predlaganja i usaglašavanja akcija unapređenja sa ključnim funkcijama;
Vrši mapiranje i unapređenje Customer journey mapa za digitalne kanale;
Inicira i učestvuje u Istraživanju tržišta u oblasti digitalnog bankarstva;
Prati i analizira aktivnosti konkurencije na tržištu, te na osnovu istih i poslovnih ciljeva segmenta digitalnog bankarstva, predlaže uvođenje novih i izmjene parametara postojećih usluga;
Pruža podršku vlasnicima procesa vezanim za digitalno bankarstvo;
Definiše zahtjeve za izradu manjih dorada iz oblasti digitanog bankarstva – SMIT;
Daje smjernice za kreiranje procedura i radnih instrukcija za usluge, digitalnog bankarstva te korisnička upustva za upotrebu aplikacija;
U skladu s poslovnom strategijom i budžetom segmenta i Banke, predlaže marketing aktivnosti za digitalno bankarstvo;
Prema potrebi učestvuje u IT/OPS projektima koji se tiču unapređenja digitalnog bankarstva;
Sarađuje sa org. jedinicom za Upravljanje cijenama na kreiranju cjenovne politike usluge digitalnog bankarstva;
Sarađuje s CRM odjelom u dijelu planiranja kampanja i CRM aktivnosti za usluge digitalnog bankarstva;
Zavisno od rezultata tj. odstupanja od budžeta u saradnji s Prodajom inicira aktivnosti ka poboljšanju iste;
Odgovara za implementaciju naloga izdatih od strane internih i eksternih revizija koji se tiču digitalnog bankarstva, te dostavlja izvještaje o statusima implementacije naloga.
INFO
Kandidati koji uđu u uži izbor, a prije odgovarajućeg intervjua, bit će pozvani da pristupe pismenom testu općih sposobnosti i testu engleskog jezika. Nepotpune i neblagovremene prijave neće se razmatrati.
Napomena: Kontaktirat ćemo samo kandidate koji uđu u uži izbor!
Izađi iz zone komfora i učini prvi korak ka promjeni! Zaključno sa 31.07.2020., prijavi se na ovaj oglas putem MojPosao.ba portala